Skip to main content


UNITY3D OYUN PROGRAMLAMA

Modül Adı  Dersin Kodu Dersin İsmi Amacı Dersin Süresi İçerik 
Bilişim Modülü IKULYOBIL003 UNITY3D OYUN PROGRAMLAMA Öğrencilerin Unity ara yüzünü tanıyıp ve etkin bir şekilde kullanabilmesi, 3 boyutlu ortamda oyun sahnesini oluşturabilmesi, Oyun objelerini, komponentlerini anlayıp kullanabilmesi, Oyun için gerekli C# kodlarını oluşturabilmesi, Oyunlar için gerekli arayüzleri hazırlayabilmesi, Geliştirdikleri oyunları Android, iOS ve Windows gibi temel işletim sistemlerinde çalışır hale getirebilmesi 6 Saat 1. Genel Kavramlar
2. Sahne ve Oyun Ekranı
3. 3 Boyutlu Objeler
4. Kullanıcı Arayüzü ( UI )
5. Işık Sistemi
6. Prefablar
7. Terrain Sistemi
8. SkyBox
9. C# Kodlama
10. Değişkenler
11. Fonksiyonlar
12. Diziler
13. Dizeler ve Döngüler Uygulama
14. Instantiate
15. Destroy
16. Optimizasyon
17. Build Settings (Mobile & Windows)
18. Yapay Zekâ
19. Fark etme, görme zekâsı
20. Karar verme zekâsı
21. Takip etme, yön bulma zekâsı
22. Dinamik yön bulma zekâsı
23. Uygulama 1
24. Uygulama 2