
UNITY3D OYUN PROGRAMLAMA
Modül Adı | Dersin Kodu | Dersin İsmi | Amacı | Dersin Süresi | İçerik |
Bilişim Modülü | IKULYOBIL003 | UNITY3D OYUN PROGRAMLAMA | Öğrencilerin Unity ara yüzünü tanıyıp ve etkin bir şekilde kullanabilmesi, 3 boyutlu ortamda oyun sahnesini oluşturabilmesi, Oyun objelerini, komponentlerini anlayıp kullanabilmesi, Oyun için gerekli C# kodlarını oluşturabilmesi, Oyunlar için gerekli arayüzleri hazırlayabilmesi, Geliştirdikleri oyunları Android, iOS ve Windows gibi temel işletim sistemlerinde çalışır hale getirebilmesi | 6 Saat | 1. Genel Kavramlar 2. Sahne ve Oyun Ekranı 3. 3 Boyutlu Objeler 4. Kullanıcı Arayüzü ( UI ) 5. Işık Sistemi 6. Prefablar 7. Terrain Sistemi 8. SkyBox 9. C# Kodlama 10. Değişkenler 11. Fonksiyonlar 12. Diziler 13. Dizeler ve Döngüler Uygulama 14. Instantiate 15. Destroy 16. Optimizasyon 17. Build Settings (Mobile & Windows) 18. Yapay Zekâ 19. Fark etme, görme zekâsı 20. Karar verme zekâsı 21. Takip etme, yön bulma zekâsı 22. Dinamik yön bulma zekâsı 23. Uygulama 1 24. Uygulama 2 |